Jazyk
Čestina
English
Šipkové automaty a veškeré díly odesíláme také na Slovensko
+420 776 333 686
Kontakt
Můj účet
Zaregistrovat se
Přihlásit se
O firmě
0 položek - 0 Kč
Váš nákupní košík je prázdný!
Kategorie
Šipkové automaty
Elektronické díly
Díly pro terč
Ostatní díly
Servisní středisko
News
News
SEZNAM A PRAVIDLA VŠECH HER
JAK NAVOLIT NOVÉ HRY
LETÁK NOVÝCH HER
NOVINKY
Nová funkce informující o průměru jednoho hodu (šipky) za celou hru
Nově jsme na žádost hráčů naprogramovali u her 301, 501 a 701 funkci, která hráče informuje o průměru jednoho hodu za celou hru. Hráč je tedy informován, jak si v průměru na jeden hod vede. Tato informace je znázorňena na dolním displeji před přepnutím na dalšího hráče. Průměr je vypočítáván s přesností na 2 desetinná místa.
Vyvinuli jsme a vyrobili GSM modem pro správu automatu JAREX DARTS i DIAMOND DARTS.
GSM modem byl vyvinut pro účely vzdálené správy automatu, kde je možná řada funkcí, čtení počítadel, chybových hlášení atd. Více
ZDE
Naprogramovány nové hry BIG, BIG SIX a BIG SIX LIGHT.
Hra je na 30 kol (kola lze v nastavení měnit).
Hra BIG:
Na začátku hry si hráči určí počet životů, které se volí tlačítkem LIGA. Platná čísla jsou 1 - 20 a nakonec střed. Hráči hází po řadě v prvním kole na číslo 1, ve druhém kole na číslo 2 atd. až do bullu v 21. kole, poté zase na 1. Všichni hráči by měli cílové číslo ze 3 šipek alespoň jednou zasáhnout. Hráč ztratí jeden život, když všechny tři šipky jsou mimo dané číslo. Poslední hráč, který má ještě život, vyhrává.
Hra BIG SIX:
Zde je hra stejná jako BIG, s rozdílem, že v prvním kole je určeno číslo 6. Pokud jej někdo z hráčů dokáže zasáhnout na jeden, nebo 2 pokusy, může dalším hodem vybrat číslo nové, které bude platit pro další soupeře. Zde se počítají i triple a double, tedy hra se stává obtížná ve chvíli, kdy je pro nové číslo, které budou muset hráči zasáhnout vybrán triple, double, nebo střed.
Hra BIG SIX LIGHT:
Hra stejná jako BIG SIX, s rozdílem, že se pro výběr nového čísla nepožadují triple a double, tedy hra je o tento odpustek snadnější.
Nová funkce u soupravy VIDEODISPLAY
Byla přidána druhá kamera, která snímá terč. Nově je tedy vidět, kam hráč hozené šipky umístil.
Automatické přepínání hráče.
Nově lze v nastavení zvolit, zda přepnutí na dalšího hráče proběhne automaticky, nebo manuálně pomocí tlačítka.
Nové funkce u hry PARCHIS.
Na žádost hráčů byla přidána možnost navolit hru PARCHIS a PARCHIS PRO na 501, nebo 301. Pro obě varianty lze nově v nastavení zvolit počet kol.
Naprogramovány nové hry 501 COMPUTER a 701 COMPUTER.
Hra je identická s 501, nebo 701 a jejich variacemi, avšak zde hráč hraje proti počítači, tedy proti automatu samotnému. Lze zde nastavit 4 obtížnosti, tedy LEVEL 1, LEVEL 2, LEVEL 3, a nebo LEVEL BARFUS, kdy je tento nejobtížnější level inspirovaný hráčem stejného jména, kterému nestačil původně nejtěžší LEVEL 3. Tato hra byla vytvořena na žádost domácích uživatelů, kteří nemají proti komu trénovat a hodí se tak na trénink, kdy není další hráč k dispozici. Touto možností disponuje náš automat jako jeden z mála na trhu!!!
Naprogramována nová hra SUPER MARATHON.
Hra je na 30 kol (kola lze v nastavení měnit), ve kterých hráč hází postupně na čísla 1 - 20 a nakonec na střed. Číslo musí zasáhnout 3x, aby byl puštěn na následující číslo. Vtip je v tom, že pokud zasáhne single, získá 1 bod, pokud double, získá 2 body a při triple 3 body. Na jednom čísle tedy může hráč získat od 3 do 9 bodů. Hra je ukončena, pokud jeden z hráčů dosáhne SUPER MARATON, tedy uzavře všechna čísla, nebo po odehrání posledního kola. Vyhrává hráč s nejvyšším počtem bodů.
Naprogramována nová hra MARATHON a MINIMARATHON.
Hra je na 30 kol (kola lze v nastavení měnit), ve kterých nejprve hráč hází na střed, a poté na dvojité segmenty počínaje od čísla 20 až po double 1. Za každý správný zásah hráč získává 1 bod. Vítězí hráč s nejvyšším počtem bodů, nebo který jako první dosáhl MARATONU. MINIMARATON končí u double 10. Je to další hra, kde lze trénovat hody na double. POZOR, tuto hru lze nastavit i na triple.
Do automatu byla přidána hra, která před každým kolem losuje pouze double, nebo triple. Každý hráč se jej pokusí zasáhnout. Hra je na 15 kol. Vyhrává hráč s nejvyšším počtem zasažených double, nebo triple. (v závislosti na nastavení). Byla naprogramována na žádost šipkařů jako tréninková hra na double.
Další novinkou je rozšíření zvuků automatu kdy automat na hráče mluví. Automat umožňuje zapnout původní zvuky. Více o nových zvucích v detailu automatu.