• +420 776 333 686    Kontakt
  • Můj účet
    • Zaregistrovat se
    • Přihlásit se
  • Nákupní košík
  • Objednat
JAREX DARTS

O firmě
  • Váš nákupní košík je prázdný!

Kategorie
  • Šipkové automaty
  • Elektronické díly
  • Díly pro terč
  • Tlačítka
  • Kabeláž
  • Ostatní díly
  • Servisní středisko
  • Pravidla jednotlivých her automatu JAREX DARTS

Pravidla jednotlivých her automatu JAREX DARTS


PUB
Každý hráč hází tři šipky, hra trvá 10 vteřin a má pouze jedno kolo. Číslo, které hodí hráč se násobí zbývajícím počtem vteřin. Hráč proto hází šipky co nejrychleji do terče. Zbývající vteřiny ukazuje cricketový displej. Vyhrává hráč s nejvyšším počtem bodů.


PUB FIRE
Každý hráč hází tři šipky v každém kole, celkový počet kol je 7. Každý hráč má daný čas na házení šipek. Tento čas se zvolí na začátku hry a může být nastaven od 2 do 10 vteřin a to tlačítkem VOLBA IN.


HIGH SCORE
Každý hráč hází tři šipky v každém kole. Po 7 kolech vyhrává hráč s nejvyšším počtem bodů.


HIGH SCORE MASTERS
Každý hráč hází tři šipky v každém kole, celkový počet kol je 20. Prvních 10 kol hází hráč (team) č.1 pouze na střed, hráč 2(team) hází na celý terč, přičemž se počítají pouze body převyšující 40. Druhých 10 kol se pořadí otočí. Vyhrává hráč (team) s nejvyšším počtem bodů.


LOW SCORE
Stejná hra jako
HIGH SCORE, ale vyhrává hráč s nejnižším počtem bodů. hody mimo terč se penalizují 50 body, po 7 kolech vyhrává hráč s nejnižším počtem bodů.


SUPER SCORE

Stejná hra jako HI SCORE, ale započítávají se poze dvojité a trojité segmenty.


180
Každý hráč hází tři šipky v každém kole, maximální počet kol je 5. Naházené body se postupně odečítají. Vyhrává hráč, který první dosáhne 0 bodů. Jestliže hráč překročí 0 bodů, je vrácen počet bodů v předchozím kole.


301
Každý hráč hází tři šipky v každém kole, maximální počet kol je 10. Naházené body se postupně odečítají. Vyhrává hráč, který první dosáhne 0 bodů. Jestliže hráč překročí 0 bodů, je vrácen počet bodů v předchozím kole.


501
Každý hráč hází tři šipky v každém kole, maximální počet kol je 15. Naházené body se postupně odečítají. Vyhrává hráč, který první dosáhne 0 bodů. Jestliže hráč překročí 0 bodů, je vrácen počet bodů v předchozím kole.


701
Každý hráč hází tři šipky v každém kole, maximální počet kol je 20. Naházené body se postupně odečítají. Vyhrává hráč, který první dosáhne 0 bodů. Jestliže hráč překročí 0 bodů, je vrácen počet bodů v předchozím kole.


501 a 701 COMPUTER

Hra je identická s 501, nebo 701 a jejich variacemi, avšak zde hráč hraje proti počítači, tedy proti automatu samotnému. Lze zde nastavit 4 obtížnosti, tedy LEVEL 1, LEVEL 2, LEVEL 3, a nebo LEVEL BARFUS. VÍCE ZDE 


501 FIVE

Hra je identická hra jako 501, ale trojitý segment má hodnotu pětinásobku až do chvíle, kdy se stav bodů dostane pod hranici 301 bodů.


VARIANTY her 180, 301, 501, 701 a 501 FIVE

DOUBLE IN
Hra se otevírá zásahem dvojitého segmentu.

DOUBLE OUT
Hru lze ukončit pouze zásahem dvojitého segmentu.

MASTER OUT
Hru lze ukončit pouze zásahem dvojitého, nebo trojitého segmentu.

EQUAL
Nevyhrává hráč, který dosáhl 0 bodů, ale musí počkat, až se dohraje stávající kolo.


LIGA
Hru může ukončit hráč páru, nebo teamu v případě, že jeho spoluhráč má nižší, nebo shodný součet bodů, než je celkový bodový součet u ostatních párů, nebo teamů.


301 a 501 PARCHIS
Každý hráč hází tři šipky v každém kole, maximální počet kol je 10, nebo individuálně lze měnit v nastavení. Začíná se od 0 a zasažená čísla se přičítají. Jestliže dosáhne hráč stejného počtu bodů, jako má některý z dalších hráčů, pak se tomuto hráči body vynulují a začíná znovu od 0. Vyhrává hráč, který dosáhne 301 (501) bodů. Jestliže hráč tuto metu přehodí, odečte se mu přesahující počet bodů od 301 (501).


301 a 501 PARCHIS PRO
Stejná hra jako 301 PARCHIS, ale s těmito rozdíly: Před zavřením je nutné, aby hráč smazal body někomu jinému. V opačném případě po dosažení 301 bodů bude penalizován a začíná od 0 bodů.


SHANGHAI
Každý hráč hází tři šipky v každém kole, maximální počet kol je 7. Hráč hází postupně načísla 1-20 a střed. Počítají se pouze body, pokud bylo zasaženo správné číslo. Shanghai je: Jestliže během jednoho kola je zasažen jednoduchý, dvojitý a trojitý segment nezávisle na pořadí, Vyhrává hráč s nejvyšším počtem bodů, nebo který dosáhl shanghai.


SCRAM - hra pro sudý počet hráčů
Každý hráč hraje střídavě roli "stopper" a "scorer" v jednom kole. Hra je na 7 kol. Všechna čísla stopperem jsou uzavřena pro dalšího hráče. Scorer hází na neuzavřená čísla, aby získal body. Vyhrává hráč s nejvyšším počtem bodů.


MARATHON a MINIMARATHON

Hra je na 30 kol (kola lze v nastavení měnit), ve kterých nejprve hráč hází na střed, a poté na dvojité segmenty počínaje od čísla 20 až po double 1. Za každý správný zásah hráč získává 1 bod. Vítězí hráč s nejvyšším počtem bodů, nebo který jako první dosáhl MARATONU. MINIMARATON končí u double 10. Je to další hra, kde lze trénovat hody na double. POZOR, tuto hru lze nastavit i na triple. VÍCE ZDE


SUPER MARATHON
Hra je na 30 kol (kola lze v nastavení měnit), ve kterých hráč hází postupně na čísla 1 - 20 a nakonec na střed. Číslo musí zasáhnout 3x, aby byl puštěn na následující číslo. Vtip je v tom, že pokud zasáhne single, získá 1 bod, pokud double, získá 2 body a při triple 3 body. Na jednom čísle tedy může hráč získat od 3 do 9 bodů. Hra je ukončena, pokud jeden z hráčů dosáhne SUPER MARATON, tedy uzavře všechna čísla, nebo po odehrání posledního kola. Vyhrává hráč s nejvyšším počtem bodů. VÍCE ZDE


SUPER 100
Každý hráč hází 3 šipky v každém kole. Maximální počet kol je 7. Všichni hráči začínají se 100 body. Platí pouze zásah do čísla, u něhož svítí v daném okamžiku světlo, které obíhá po obvodu terče. Za každý platný zásah dostane hráč od každého protihráče 10 bodů. Střed se počítá vždy za platný zásah. Hráč, který v jednom kole nezasáhl ani jedno číslo, nebo ztratil všechny body je vyřazen ze hry. Vyhrává hráč, který jako poslední zůstal ve hře.


ROULETTE
Každý hráč hází 3 šipky v každém kole. Celkový počet kol je 15. Hráč hází na číslo označené světlem, pokud světlo nesvítí, hází na střed. Zásah jednoduchého segmentu = 1 bod, dvojitého = 2 body a trojitého = 3 body. Vyhrává hráč s nejvyšším počtem bodů. Tato hra se dá navolit i pouze na double, nebo pouze na triple prostředním tlačítkem VOLBA. VÍCE ZDE


BASEBALL
Každý hráč hází 3 šipky v každém kole. Celkový počet kol je 9. Hráč musí zasáhnout číslo (je označené světlem), které odpovídá hranému kolu. Zásah jednoduchého segmentu = 1 bod, dvojitého = 2 body a trojitého = 3 body. Vyhrává hráč s nejvyšším počtem bodů.


BASABALL ROAD
Každý hráč hází 3 šipky v každém kole. Celkový počet kol je 9. Všichni hráči začínají se 40 body. Hráč musí házet takto na následující čísla: 15,16 double, 17,18 triple, 19,20, střed. Hráč musí zasáhnout dané číslo nejméně jednou v daném kole, jinak budou body rozděleny a polovinu bodů hráč ztratí. Vyhrává hráč s nejvyšším počtem bodů.


CRICKET
Každý hráč hází 3 šipky v každém kole. Maximální počet kol je 20. Hráč hází na čísla 20,19,18,17,16,15 a střed. Zásah do trojitého segmentu je počítán jako 3 zásahy (3 tečky). 20. Zásah do dvojitého segmentu je počítán jako 2 zásahy (2 tečky). Zásah do jednoduchého segmentu je počítán jako 1 zásah (1 tečka). Každé číslo je uzavřeno, když jsou u něj 3 tečky. Zásahy do uzavřeného čísla jsou dále započítáványjako body, pokud dané číslo není uzavřeno druhým hráčem. Vyhrává hráč, který má uzavřena včechna čísla a střed a má nejvyšší počet bodů.


CRICKET CUT-THROAD
Stejná hra jako CRICKET, ale s těmito rozdíly: Zásahy do uzavřeného čísla se přičítají soupeři, který toto číslo neuzavřel. Vyhrává hráč, který má uzavřena včechna čísla a střed a má nejnižší počet bodů.


CRICKET MASTERS
Hráč hází postupně na určená čísla, dokud není dané číslo uzavřeno všemi hráči. Zásahy do uzvřeného čísla se připisují soupeři, který toto číslo neuzavřel. Pokud hráč trefí jiné číslo, než určené, připíše si trestné body zasaženého čísla.
Vyhrává hráč, který má uzavřena včechna čísla a střed a má nejnižší počet bodů.


VARIACE NA HRY CRICKET a CRICKET CUT-THROAD
PICK IT: Hráč si sám vybere cricketová čísla.
SHUFFLE IT: 
Přístroj automaticky vybere cricketová čísla.
SHANCE IT: Cricketová čísla jsou určena prvními zásahy hráčů.

CRAZY CRICKET: Volí se spodním tlačítkem VOLBA a automaticky losuje cricketová čísla po každém odehrání jednoho hráče. Položka CRAZY MODE v hlavním nastavení programu určuje, zda losování probíhá do uzavření všech 3 teček, nebo končí po uzavření jedné tečky.


SOLO 301
Hra pouze pro jednoho hráče. Hráč si může vybrat mezi HIGH-SCORE, nebo 301. Hra je limitována 10 koly. Na konci hry počítač spočítá tzv. Handicap hráče - bodový systém 0 - 99. Hráč je tím lepší, čím má nižší počet bodů v Handicapu.



SEZNAM A PRAVIDLA VŠECH HER ZDE

Jelikož jsou nové hry námětem našich zákazníků, kterých si velice vážíme, je nahrání nových her do automatu JAREX DARTS, zakoupeného před vznikem těchto her zdarma! Pro více informací nás neváhejte kontaktovat.

JAK NAVOLIT NOVÉ HRY ZDE

NOVINKY:

Nová funkce u soupravy VIDEODISPLAY
Byla přidána druhá kamera, která snímá terč. Nově je tedy vidět, kam hráč hozené šipky umístil.

Automatické přepínání hráče.
Nově lze v nastavení zvolit, zda přepnutí na dalšího hráče proběhne automaticky, nebo manuálně pomocí tlačítka.

Nové funkce u hry PARCHIS.
Na žádost hráčů byla přidána možnost navolit hru PARCHIS a PARCHIS PRO na 501, nebo 301. Pro obě varianty lze nově v nastavení zvolit počet kol.

Naprogramovány nové hry 501 COMPUTER a 701 COMPUTER.
Hra je identická s 501, nebo 701 a jejich variacemi, avšak zde hráč hraje proti počítači, tedy proti automatu samotnému. Lze zde nastavit 4 obtížnosti, tedy LEVEL 1, LEVEL 2, LEVEL 3, a nebo LEVEL BARFUS, kdy je tento nejobtížnější level inspirovaný hráčem stejného jména, kterému nestačil původně nejtěžší LEVEL 3. Tato hra byla vytvořena na žádost domácích uživatelů, kteří nemají proti komu trénovat a hodí se tak na trénink, kdy není další hráč k dispozici. Touto možností disponuje náš automat jako jeden z mála na trhu!!!

Naprogramována nová hra SUPER MARATHON.
Hra je na 30 kol (kola lze v nastavení měnit), ve kterých hráč hází postupně na čísla 1 - 20 a nakonec na střed. Číslo musí zasáhnout 3x, aby byl puštěn na následující číslo. Vtip je v tom, že pokud zasáhne single, získá 1 bod, pokud double, získá 2 body a při triple 3 body. Na jednom čísle tedy může hráč získat od 3 do 9 bodů. Hra je ukončena, pokud jeden z hráčů dosáhne SUPER MARATON, tedy uzavře všechna čísla, nebo po odehrání posledního kola. Vyhrává hráč s nejvyšším počtem bodů.

Naprogramována nová hra MARATHON a MINIMARATHON.
Hra je na 30 kol (kola lze v nastavení měnit), ve kterých nejprve hráč hází na střed, a poté na dvojité segmenty počínaje od čísla 20 až po double 1. Za každý správný zásah hráč získává 1 bod. Vítězí hráč s nejvyšším počtem bodů, nebo který jako první dosáhl MARATONU. MINIMARATON končí u double 10. Je to další hra, kde lze trénovat hody na double. POZOR, tuto hru lze nastavit i na triple.

Do automatu byla přidána hra, která před každým kolem losuje pouze double, nebo triple. Každý hráč se jej pokusí zasáhnout. Hra je na 15 kol. Vyhrává hráč s nejvyšším počtem zasažených double, nebo triple. (v závislosti na nastavení). Byla naprogramována na žádost šipkařů jako tréninková hra na double.

Další novinkou je rozšíření zvuků automatu kdy automat na hráče mluví. Automat umožňuje zapnout původní zvuky. Více o nových zvucích v detailu automatu.

Informace
  • Kontakt
  • Informace o doručení
  • Zpracování osobních údajů
  • Obchodní podmínky
Zákaznický servis
  • Napište nám
  • Mapa stránek
Můj účet
  • Můj účet
  • Historie objednávek
  • Novinky

Systém OpenCart
JAREX DARTS © 2023
Překlad: opencart.cz & opencart-support.com.